hosted by Aukcje.FM

poniedziałek, 06 lutego 2012

EJ, JESTEŚ RELIGIJNY czy WIERZĄCY?

Drukuj PDF

No i odbyły się WYBORY 04. 07. '10! Mamy Prezydenta KOMOROWSKIEGO? Dlaczego los padł na niego? Ja głosowałem na Jarka Kaczyńskiego:)

 

"Myślę, więc jestem" - takie było hasło OŚWIECENIA! Czy nas chrześcijan - POLAKÓW to motto określa? Myślę, że kategorycznie NIE!

1. W rozmowie powyborczej z Olą z Krępy k/ Radomska doszliśmy do wniosku że:

- część tzw. katolików oddała swoje glosy na Komorowskiego, czyli przedstawiciela PO, a część na Kaczyńskiego - przedstawiciela PIS!

- Pan Komorowski stwierdził w wywiadzie 05. 07. '10 w TVN 24, że jest katolikiem i jest za propagowaniem i finansowaniem badań metody sztucznego zapłodnienia tj. in vitro - JAKI JEST Z NIEGO KATOLIK? to sprzeczne z nauką moralną Kościoła Katolickiego!

- Nadmienię, że św. papież Jan Paweł II nauczał iż trzeba filtrować to co jest dyskutowane i uchwalane w Enii Europejskiej, która odrzuciła z preambuły WARTOŚCI CHRZEŚCIJAŃSKIE, a przecież Europa bierze swoje korzenie z CHRZEŚCIJAŃSTWA:)

- z tego wynika, że Ci, którzy głosowali na Kaczyńskiego to praktykujący katolicy ok - myślę 27 %

- pozostali to tzw. katolicy niepraktykujący i również wyznawcy innych religii - jakaś ich część oraz deklarujący się jako ateusze - przedstawiciele poglądów marksistowskich

- wiem, że dotykam socjologicznie i psychologicznie newralgicznych punktów dotyczących wiary - polityki, ale ważnych dla mnie jako przede wszystkim Polaka, bo najpierw identyfikuje się z Polską jako tu urodzony i mam prawo jako człowiek, chrześcijanin i ksiądz głosować!!!

2. W tym News chcę przedstawić na ile my chrześcijanie jesteśmy WIERZĄCYMI - PRAKTYKUJĄCYMI naszą wiarę w Jezusa Chrystusa jako Pana i Jedynego Zbawiciela!

Albert Einstein napisał i twierdził że: "Mądrość nie wynika z nauki, ale z całożyciowej próby jej osiągnięcia" (tekst podany przez Maxa z uniwerku w Monachium) thx Max:) "Myślę więc jestem!" - warto przemyśleć to stwierdzenie Einsteina:) Przejdę teraz do wytłumaczenia religijności czym ona jest a czym jest praktykowanie wiary opierając sie na kazaniu o. T. Ivancica z soboty 12. o9. '09 zamieszczonym w Echo Medziugorja z czerwca 2010 roku:

3. "My wszyscy jako dzieci zostaliśmy ochrzczeni, a potem byliśmy katechizowani, i przyjęliśmy wszystkie sakramenty święte, i pierwsze objawienie i doświadczenie wiary. Dlatego cały problem Kościoła, sprowadza się do tego, że mamy tak zwanych wiernych, ale nie mamy świadków wiary, ponieważ świadek to ten, który widział, doświadczył lub słyszał Boga!

Wszyscy formalnie weszliśmy do Kościoła. Rodzice oraz księża wprowadzili nas do Kościoła. Myślimy, że wystarczy iść do kościoła, aby być dobrym wiernym. W ten sposób zapominamy, że i diabeł chodzi do kościoła i usiłuje tam Ciebie rozproszyć, zamknąć Twoje oczy i umysł, tak abyś nie zrozumiał Słowa Bożego. A zatem i diabeł przychodzi do kościoła, ale i on mimo to jest tak samo w piekle. Wobec tego nie ocal nas formalna wiara, ale wiara osobista.

4. Chrześcijaninem nie zostaje się w ten sposób, że w jakiejś masie jesteśmy chrześcijanami, ale w ten sposób, że każdy przygotowuje się osobiście do spotkania z Chrystusem. Bóg nikogo nie może zbawić jeżeli on sam nie chce zostać zbawionym. Dlaczego? Dlatego, że Bóg dał wolną wolę, i wolność jest istotą człowieka. W tej wolności człowiek może Bogu powiedzieć nie, a może powiedzieć tak. Gdyby Bóg działał przeciwko naszej woli wtedy zniszczyłby nas. Jednak Bóg musi respektować naszą wolność, dlatego przychodzą do Niego tylko Ci, którzy mówią: TAK, JA CHCĘ. Bóg Cię wzywa, posyła księdza żeby Cię nauczał. Daje Ci księży byś się spowiadał, by błogosławili Twój dom, i by odprowadzili Cię w ostatniej drodze w czasie pogrzebu. Bog wzywa Cię, ale od Ciebie zależy czy odpowiesz na to wezwanie.

Czy Ty osobiście jesteś przekonany, że Bóg istnieje? Czy naprawdę do tego jesteś przekonany? Czy jesteś świadomy tego, że CHRZEŚCIJANIE NIE WIERZĄ W BOGA, tylko w OJCA, SYNA, DUCHA ŚWIĘTEGO? Chrześcijanin nie wymyślił Boga jako religii. On wywnioskował to i oddawał Mu cześć. Mimo, iż INTELEKT i ROZUM LUDZKI świadczy o tym, że BÓG ISTNIEJE, ale chrześcijanin jest wierzący tylko z tego powodu, że WIERZY CZŁOWIEKOWI JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, że On mówi prawdę. Ja nie służę żadnemu "Bogu". Jestem księdzem Jezusa z Nazaretu. To jest Żyd! Od Niego, od czasu Jego Narodzenia liczymy lata. To Człowiek, który jasno, wyraźnie powiedział i pokazał kto jest BOGIEM! W Nim jako Człowieku rozpoznaję BOGA, i dlatego wiem, że jeżeli jestem Jego przyjacielem wtedy jestem zbawiony.

5. DLACZEGO BOISZ SIĘ JEZUSA? Czy się Go boisz, czy Go kochasz? Jeśli teraz umrzesz czy pójdziesz do nieba, do czyśćca, czy do piekła? Co myślisz o sobie? Wszyscy chrześcijanie idą do piekła? Ja idę do nieba. Mój Przyjaciel Jezus z Nazaretu kocha mnie! On posłał mnie bym powiedział wam, jak bardzo was kocha. Że jest On DROGĄ byście byli zdrowymi i szczęśliwymi ludźmi, i nie chce, aby ktokolwiek poszedł do piekła. Pragnie wszystkich wyciągnąć, zabrać z piekła. A dlaczego Ty tak chętnie wielu ludzi skazujesz na piekło? Czy będziesz szczęśliwy jeśli jacyś ludzie będą w piekle a Ty w niebie? Legenda mówi, kiedy pytali Franciszka z Asyżu, a własciwie Chrystus zapytał go w godzinę śmierci: FRANCISZKU JAKIE JEST TWOJE OSTATNIE ŻYCZENIE? Franciszek odpowiedział, aby wszyscy ludzie zostali zbawieni. Legenda poucza, że Jezus uśmiechnął się i powiedział: FRANCISZKU, TY JESTEŚ WEDŁUG SERCA MOJEGO!

6. WY MYŚLICIE, ŻE CHRZEŚCIJANIE są tacy jakimi my jesteśmy! Czy jesteście tego świadomi, że chrześcijanie doprowadzają do ABORCJI,chrześcijanie PRZEKLINAJĄ BOGA i WSZYSTKICH, chrześcijanie PROWADZĄ WOJNY, chrześcijanie są  w POLITYCE i GOSPODARCE, kłócą się. Ich dzieci ZAŻYWAJĄ NARKOTYKI, chrześcijanie UPIJAJĄ się, PALĄ PAPIEROSY, chrześcijanie ZABIJAJĄ się! Dlaczego ktoś miałby chcieć zostać chrześcijaninem? EWANGELIZACJA jest tylko w tym, abym zobaczył, że Jezus Chrystus jest moim RATUNKIEM, kiedy inny człowiek zobaczy, że JEZUS MNIE ZBAWIŁ, abym pociągną go do NIEGO. To jest właśnie to, czego w tej chwili Kościół pilnie potrzebuje. Przede wszystkim REEWANGELIZACJA, EWANGELIZACJA KOŚCIOŁA tak, by on mogł EWANGELIZOWAĆ ŚWIAT".

7. Życzę WSZYSTKIM CZYTAJĄCYM ANALITYCZNYCH REFLEKSJI:)

 

Komentarze  

 
0 #12 2010-08-04 12:36
Ja zostalam zapłodniona in vitro i mam 2 coreczki ktore są zdrowe i ja nie jestem przeciwniczką ciąży in vitro jak wy
 
 
+1 #11 2010-07-13 09:52
THX Aniu:) za te info na temat in vitro - może cosik zaskoczą i zaczną wszedzie stosować WIARĘ W JEZUSA i żyć jak Mała a Wielka Święta Tereska z Lisieux! Wiara obowiązuje i w urzędzie i w szkole i na plaży i we wszelkich kontaktach międzyludzkich, i to niezależnie od tego, czy ktoś jest księdzem, czy Prezydentem, Uczonym, czy Prostym a nie Prostackim człowiekiem, czyli Ignorantem! Gdybym nie kochał ludzi tak jak by chciał Jezus to by mnie tu nie było i nie GŁOSIŁ BYM KAZAŃ zbierając datki na tworzenie OŚRODKA DLA MŁODYCH CIERPIĄCYCH Z POWODU UWIKŁAŃ MORALNYCH jak również RELIGIJNYCH i SPOŁECZNYCH!:) Heh - Pozdro dla KONWENCJONALNYC H I ZIOMALI W PANU JEZUSIE!:)o.m.
 
 
-1 #10 2010-07-13 08:58
In vitro to nie tylko sprawa małżeństw. Chodzi przecież o tzw. "nadliczbowe zarodki" - czyli według Kościoła o poczęte dzieci które są albo zabijane albo wykorzystywane do badań laboratoryjnych !!!
Myślę, że czas zakończyć tę dyskusję i wzajemne ocenianie siebie.
Ks. Marek jak mniemam z miłości do Boga i z troski o człowieka (tego nienarodzonego też) dał ponieść się emocjom. Pamiętajmy, że jest jeszcze coś takiego jak WOLA BOŻA. Może tak po prostu ma być.
Księże Marku pozdrawiam i wspieram modlitwą. Szczęść Boże wam wszystkim.
 
 
0 #9 2010-07-12 21:22
I dowiedziałam się, że nie mam co myśleć o Niebiosach, bo ksiądz uważa, że taka ze mnie katoliczka jak z koziej... Ciekawe tylko kto jest bardziej szczery w tym co pisze i wygłasza. Pozdrawiam, szczęść Boże.
 
 
0 #8 2010-07-12 21:14
Szczęść Boże! Z całym szacunkiem - uważam się za dobrą chrześcijankę. Nie napisałam księdzu, że nie zgadzam się z naukami Kościoła. Nie zgadzam się z księdzem i jego sposobem przekazywania nauczania i nawracania. Myśli ksiądz, że jeśli używa młodzieżowego języka, to trafi do młodych ludzi, a ja myślę zupełnie inaczej. Znam wielu świetnych kapłanów, którzy nie denerwują wierzących swoimi politycznymi wywodami i potrafią te sprawy oddzielić od wiary. Nie widzę najmniejszego związku między prezydentem a naukami Jezusa. To, że Komorowski popiera in vitro jest jego sprawą i sprawą tych rodziców, których faktycznie to dotyczy. Nie uczestniczy ksiądz w kampanii wyborczej. Prawdziwą plagą w polskim Kościele są polityczne przemyślenia wygłaszane na ambonie, których nie popieram i za które się wstydzę. Nie idę do kościoła po to by słyszeć na kogo zagłosuje biskup, ksiądz, czy kościelny. Nie miałam na uwadze ubarwienia księdza strony tylko przekazania tego, co mnie dotknęło.
 
 
+1 #7 2010-07-12 15:45
Świetny artykuł - szkoda tylko, że takie słowa nie docierają do szerszego grona odbiorców... Może wtedy trochę ludzi obudziłoby się... Co prawda mamy już prezydenta na najbliższe 5 lat, ale zawsze jeszcze zostaje jakieś pole do działania, nie można usiąść i czekać bezczynnie do następnych wyborów. Pozostaje tylko pytanie: w jaki sposób trafiać do ludzi? jak przekonać KATOLIKÓW (czytaj: zdecydowaną większość Polaków), że wiara w Chrystusa zobowiązuje???
 
 
0 #6 2010-07-12 09:58
A zapomniałem przesłać Tobie Aniu Ciepłe Pozdrowienia w Chrystusie! Mi tylko chodziło o prawdziwych katolików a nie wyznawców innych wyznań chrześcijańskic h czy też innych RELIGII niż chrześcijańskie ! Jestem za uszanowaniem innych poglądów religijnych ale jak ktoś chce odłączyć życie społeczne i polityczne od życia chrześcijańskie go uważając że ma prawo w to wierzyć a w tamto co podaje Kościół - NIE to wybacz nie jesteś chrześcijanką a tylko formalistką w Kościele i udajesz że wierzysz! Takich jak Ty chrześcijan jest ok 70 % Z Maryją zawsze Dziewicą:)No w końcu jakieś OŻYWIENIE na tej stronce i POLEMIKA - to jest TO - ŻYCIE i wymiana MIŁOŚCI!:)
 
 
0 #5 2010-07-12 09:50
Niestety Aniu nie da się wyselekcjonować i oddzielić warstwy w człowieku tj.duchowej, psychicznej i cielesnej! podobnie i jak nie da się oddzielić warstwy przynależenia do danego kraju od warstwy grupy społecznej i religii! Niestety Twoje określenia nie pasują do prawdziwej chrześcijanki i WYBIERASZ sobie jak P. Prezydent obecny co Ci się widzi w Kościele a co nie stosujesz! Jesteś jak mowilem na kazaniu nie wiem czy na tym na którym byłaś o formalnej przynależności do Kościoła z tą jednak różnicą, że moja respondentka jest bardziej POKORNA i przyznała się do tego niepoprawnego zachowania a Ty niestety należysz do tak zwanych tradycyjnych katolików, którzy mówią że wierzą a WIARY NIE STOSUJĄ w życiu i ją odłączają od ŻYCIA SPOŁECZNEGO I POLITYCZNEGO! CO Z CIEBIE ZA KATOLICZKA???
 
 
0 #4 2010-07-11 14:20
Miałam też okazję słuchać księdza kazania w Piotrkowie Trybunalskim i powiem szczerze, że nie byłam zachwycona. Nie ujął mnie ksiądz swoimi słowami. Pewnych rzeczy po prostu się nie mówi, a na alkoholików czy narkomanów nie zwykło mówić się w świątyni 'ćpun' i 'pijak'. Gdzie w tych wyrazach jest szacunek, o którym mówił ksiądz w tejże homilii? Wywiad ze stacji benzynowej również mnie nie powalił - czy myśli ksiądz, że 25-letnia małżonka powinna wychowywać gromadkę dzieci tylko dlatego, że jest 3 lata po ślubie? Ja tak nie uważam, na dziecko trzeba znaleźć odpowiednią porę i myślę, że ani księżom, ani kościołowi nic do tego. Pozdrawiam, czekam na odpowiedź. Szczęść Boże!
 
 
+3 #3 2010-07-11 14:19
Szczęść Boże. Nie rozumiem dlaczego miesza się na tej stronie politykę z religią. Myślę, że jest to nie na miejscu, a wręcz jest to naganne. Na dodatek krytykuje się Prezydenta, który w oczach porządnego chrześcijanina powinien być szanowany, jak każdy bliźni, czyż nie? Pan Komorowski przedstawiany jest tu jako dwulicowy nibykatolik, który nie ma poczucia moralności. Został on wybrany przez caly naród, w DEMOKRATYCZNYCH wyborach, a nie przypadkiem, proszę sobie to uświadomić. Ma on takie poglądy, a nie inne, co nie uprawnia księdza i innych do mieszania go z błotem, nie wszyscy muszą zgadzać się z naukami wyznawanymi przez Kościół. Polska ma również innych wyznawców religii, to też trzeba uszanować! Czy wyborcy Komorowskiego nie są chrześcijanami? Cóż za odważny pogląd, gratuluję zapatrzenia we własne przemyślenia! Planuje ksiądz umieszczenie tutaj kolejnych politycznych artykułów? Nie wspomniał ksiądz słowem o tym, że bratanica pana J. Kaczyńskiego jest po rozwodzie, to przypadek?
 
 
+1 #2 2010-07-08 09:56
Thx Aniu będę się starał przedstawić tę kwestię moralną kiedyś w następnym News czy ankiecie jak Max wróci do Polski! o Wiem o fakcie, że młodzi jak ich sprawa nie tyczy pomijają ją i nie mają poglądu nt: in vitro! Zbulwersował mnie ten nówka Prezydencik, który mówi że jest katolikiem a nie słucha MATKI - KOŚCIOŁA w nauczaniu MORALNOŚCI!!! Taki z niego "KATOL" jak z "kozi d... trąba" i tego nie boję się napisać i obwieścić!:)
 
 
0 #1 2010-07-07 11:05
Ja też głosowałam na pana J.Kaczyńskiego. Ale cały szereg moich znajomych (co więcej wierzących i praktykujących! !!) głosowało na p. Komorowskiego. Dlaczego? Kto tak naprawdę wie np. co to jest in vitro i dlaczego Kościół się mu sprzeciwia? Proszę księdza niewiele osób to wie i tak naprawdę niewiele robi żeby się tego dowiedzieć...
Jak bardzo brakuje nam takich księży jak ksiądz...
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież

Profil



Grzesznicy

Chcesz dodawać komentarze, bez przepisywania CAPCHy?
- Zarejestruj się i dołącz do grzeszników :-)

"Trzeba czasem odważyć się pójść także w tym kierunku, w którym dotąd jeszcze nikt nie poszedł..."
- Jan Paweł II